SGF Senior Tour D30,D50 och D60

Martina Rådmark bygger golfbollspyramider

Lyckad helg på Lundsbrunn GK

Idel lovord från tillresta damer som deltog i SGF s Senior Tour D30 D50 och D60. När vi summerar helgens arrangemang kan vi konstatera att vi lyckades nå vårt mål att visa tillresta vilken härlig klubb vi har!

Här kommer några citat från SGF:s Senior Tour D30/D50/D60 facebooksida:

”Lundsbrunn Golfklubb levde verkligen upp till sin slogan ”Klubben med personlig service”. Servicen från både personal och medlemmar var i toppklass, här lämnades inget åt slumpen. Alla spelare erbjöds caddie och vi hade bl a fria rangebollar och gratis kaffe.  På första tee stod klubbens ordförande Richard, allmänt kallad mikrofonmannen, båda dagarna och läste upp samtliga startande i alla tre klasserna utan avbrott. Stort tack till Lundsbrunns GK för ert engagemang! ”

Therese Fredriksson ass. Coach D30

”Vi vill tacka Lundsbrunns Golfklubbs alla eldsjälar för ett fantastiskt mottagande och genomförande av tävlingen.”

Barbro Rehnqvist, coach D60

”Tack Lundsbrunns GK för superarrengemang med bl a medlemmar som caddies, fria rangebollar i pyramider och klubbens ordförande Richard i kavaj som starter med högtalaranläggning. Roligt med en #sgfvision5050klubb som gör skillnad”

Birgitta Wernerskog-Ljung ass coach D50